14.04.2021 року відбулася он-лайн-зустріч фахівців КУ «ІРЦ» Диканської селищної ради та педагогічних працівників Опорного закладу Диканський НВК імені М.В. Гоголя за темою "ІПР: планування, моніторинг, шляхи реалізації в умовах дистанційного навчання".У ході зустрічі практичний психолог Рокотянська І.О. ознайомила присутніх з питанням « Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з ООП». Директор ІРЦ – Гуменюк В.О. повідомила педагогічним працівникам про етапи створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Практичний психолог ІРЦ Димитренко Ю.М. ознайомила присутніх із психологічною стороною індивідуальної програми розвитку для дітей з ООП. Вчитель-дефектолог ІРЦ Любченко Т.М.. розповіла про умови забезпечення успішності навчання дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі та про індивідуалізацію навчально-виховного процесу. Вона наголосила, що індивідуаль
...
Читати далі »
Переглядів:
458
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
Переглядів:
181
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
Кожен з дитинства точно пам'ятає хоч одну казку, чи то дорослі розповідали, чи довелося читати самим, але погодьтеся, дитинство без казки не можливеА чи доводилося вам самим складати казки?Наші 5-ти класники мали таку нагоду на годині психолога. Разом з дітьми ми складали казку "Жив був 5 клас". І хоча фабула була однаковою для кожної групи учнів, сюжет казок вийшов зовсім різний.Казкарі залишилися задоволеними, адже за допомогою казки ми разом з дітьми змогли визначити атмосферу у колективі та знайти рішення для налагодження взаємодії .
Практичний психолог Рокотянська І.О
...
Читати далі »
Переглядів:
154
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
Чи ще існує "стеріотип учителя" сформований століттями у світогляді сучасних учнів? Ми разом з учнями 5-х класів на "Годині психоога" складали "Портрет ідеального вчителя очима учнів 5-х класів". Отже, топ 5 характеристик ідеального вчителя очима учнів 5-х класів:
- Слідкує за своєю зовнішністю: має гарний, чистий ,випрасуваний одяг; носить прикраси; має гарну акуратну зачіску
- Добре знає свій предмет: розповідає із захопленням
- З повагою ставиться до учнів, розуміє їх
- Має почуття гумору
- Активний і з ним весело проводити час
на думку, 5-ти класників такі вчителі працюють у нашому закладі.
Практичний психолог Рокотянська І.О
$IMAGE1$
...
Читати далі »
Переглядів:
232
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
ІНОПЕРЕГЛЯД 3
До #Всесвітній_день_поширення_інформації_про_аутизм
На календарі 2 квітня.
Комусь сьогодні день народження, у когось день втрати, у когось свої пам'ятні дати ... Та сьогодні особливий день для людей з РАС, адже весь світ згадує про них.Люди з РАС всі зовсім різні. Кожен випадок унікальний. Їх об'єднує лише кілька спільних проявів:
Переглядів:
206
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
Учні 6-В класу на годині психолога практикували в групах. За допомого метафоричних асоціативних карт учні складали портрет булерра та жертви, моделювали ситації, знаходили шляхи виходу з них. У кінці спільно склали поради однокласникам, що стали жертвами булінгу.
Практичний психолог Рокотянська І.О
...
Читати далі »
Переглядів:
176
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
Оголошення. Актуально для шкільних лідерів, старшокласників, учнів, що пройшли онлайн навчання за курсом "Вирішую конфлікт та будую мир навколо себе".
Починається набір у тренінгову групу "БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА ШКІЛЬНОЇ СЛУЖБИ ПОРОЗУМІННЯ"
- Якщо тобі або твоєму (їй) другові (зі) більше 13 років
- Ти хочеш навчатися і розвиватися
- Прагнеш до побудови дружніх стосунків у колективі
- Маєш бажання спілкуватися без конфліктів
- Хочеш бути у команді нашої шкільної служби порозуміння "Відкриті серця"
- Маєш потребу внести свій вклад у створення безпечного освітнього середовища
- Хочеш знайти однодумців
ЗАПРОШУЮ на тренінг "БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА ШКІЛЬНОЇ СЛУЖБИ ПОРОЗУМІННЯ"
Місце проведення: опорний заклад Диканський НВК імені М.В Гоголя
За записом та деталями звертайтесь до практичного психолога Рокотянської І.О або педагога організ
...
Читати далі »
Переглядів:
154
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
Конфлікти та непорозуміння були і будуть серед здобувачів освіти незалежно від часу, в якому розвивається суспільство.Разом з учнями ми не лише розмежовуємо поняття, а й вчимося розв'язувати конфлікти мирним шляхом. Даємо учням якісні "інструменти", які б сприяли розвитку асертивної поведінки.Разом з учителем основ здоров'я Щербак О.В проведено інтегрований урок з основ здоров'я для учнів 7 -А класу. Учасники тренінгового заняття опановували 4 кроки методу ненасильницького спілкування.
Практичний психолог Рокотянська І.О
...
Читати далі »
Переглядів:
335
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
|
У процесі розгляду заяв про випадки булінгу важливим моментом є етап ідентифікації явища, подальшого спростування та перекваліфікації чи підтвердження фактичної інформації. Тому необхідно вміти розрізняти і розмежовувати явища булінгу, конфлікту та насильства.Профілактична та просвітницька робота у закладі спрямована на формування у здобувачів освіти компетентностей у галузі конфліктології
КОНФЛІКТ чи БУЛІНГ? Відповідь на це питання знаходили учні 5 та 9 класів на "Годині психолога ":
- Розглядали ознаки конфлікту та булінгу
- Визначили природу явищ
- Порівняли поняття
- Підготували план взаємодії та практичні поради у ситуаціях "Якщо твій (я) однокласник(ця) булер", " Якщо твій (я) однокласник (ця) жертва", "Якщо ти став (ла) свідком булінгу" .
- Вчилися розрізняти конфлікт та булінг, використовуючи МАК.
А ще вдосконалювали навички групової взаємодії, рефлексії та публі
...
Читати далі »
Переглядів:
176
|
Додав:
ІННЕТ
|
Дата:
16.04.2021
|
| |