Вітаю Вас, Гість

Психодіагностика у навчальному закладі здійснюється на основі чинного законодавства:

1)    У системі освіти діє психологічна служба  та соціально-педагогічний патронаж (ст 76 ЗУ "Про освіту" від 05.09.2017 р), що забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти. ( абзац 2 частина 1 Загальні положення Наказу МОН від 22.05.2018 р №509 "Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України" )

2) Психологічне дослідження учнів у навчальних закладах проводиться зі згоди батьків або опікнів та самою неповнолітньою дитиною відповідно до Конституці ї України розділ ІІ  "Права, свободи та обов'язки людини та громадянина" (стаття 32)

3)Результати діагностики є персональними даними і не можуть розголошуватися у будь-який спосіб відповідно до ЗУ  "Про захист персональних даних" (ст 9,10,24)

4) В закладах освіти дозволено використання професійного інструментарію фахівців психологічної служби, який має відповідну експертну оцінку, рекомендований (затверджений) Міністреством освіти і науки україни, іншими державними установами, які уповноважені з цього питання (наказ МОН України від 20.04.2001 р №330 "Про затвердження положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністрества освіти і науки України")


Зразок Дозволу батьків (опікунів) на психологічний супровід учня/zrazok_dozvolu.docx


Індивідуальна діагностика молодших школярів за проективними методиками

 

Діагностика займає в роботі дитячого психолога досить значну частку. Вона потрібна для того щоб краще пізнати клієнта, щоб познайомитись і головне – щоб прояснити для себе та батьків з чим власне є сенс працювати. Крім того, інколи діагностика потрібна і для того, щоб побачити динаміку змін та перевірити правильність методів якими працює психолог на консультаціях.

Результатом діагностики зазвичай є психологічна характеристика конкретної дитини, це такий собі психологічний портрет клієнта. Приклади характеристик ви можете переглянути тут.

Діагностику можна проводити як в групі так і індивідуально.

Головною метою є загальне дослідження особистості, на основі якого психолог висуває гіпотезу про деякі її особливості, ні в якому разі не роблячи однозначних висновків про дитину.

Всі методи діагностики можна поділити на 3 великі групи:

1. Внутрішньоособистісна діагностика. Сюди відносять всі тести, які допомагають познайомитись і вивчити внутрішній світ дитини.

2. Методики для визначення рівня розвитку психічних процесів

  • Пам’ять
  • Мислення
  • Увага
  • Уява і творчі здібност
  • Сприймання

3. Міжособистісна діагностика

4. Методики на визначення рівня готовності до умов навчання

 

       

Онлайн діагностика для батьків

1. Опитувальник "Експертна оцінка адаптованості дитини до школи"

2. Ставлення дитини до однолітків

3. Оцінювання рівня тривожності та схильності дитини до неврозу (О. Захаров)

Онлайн діагностика для учнів

1. Анкетування "Булінг в освітньому середовищі"

2. Профдіагностика

2.1 Тест Холланда (визначення професійного типу)

2.2 Карта інтересів

2.3 Диференціально-діагностичний опитувальник (визначення типу професій)

3. Діагностика готовності учнів 4-х класів до переходу у середню ланку навчання

3.1 Методика "Самооцінка"

3.2. Методика " Переставляння літер за визначеним правилом" (А. Зак)

3.3 Методика на визначення рівня розумового розвитку молодших школярів  (Е. Замбацявічене)

3.4 Методика "Короткий переказ"

Онлайн діагностика для вчителів

1. Опитувальник по визначенню ресурсних каналів за багатовимірною моделлю BASIC Ph

2. Опитувальк для вчителів "Вивчення професійної тривоги" (Є. Ейдеміллера., І.В. Юстицького)

3. Методика "Синдром вигорання у професіях системи "людина-людина"