Робота практичного психолога Рокотянської І.О щодо реалізації програми психологічного супроводу адаптації п'ятикласників до навчання у середній школі розпочалася з вересня. Головними завданнями адаптаційного періоду є допомога дітям у знайомтсві (один з одним, з вичтелями, з новою навчальною ситуацією, зі школою та шкільними правилами). В процесі адаптації практичний психолог проводить діагностикі рівня особистісної та шкільної адаптованості за методиками А.В Фурмана та Н. Г Лусканової, розвивальні заняття, спостереження за поведінкою учнів, моніторинг їх успішності, конкультування батьків, учнів та вчителів. У ході занять учні складають портрет п'ятикласника, працюють над подоланням труднощів навчання у 5 класі. Адаптаційний процес вцілому протікає неоднорідно. Тому практичний психолог у кінці І семестру проводить повторну діаностику рівня адаптації, надає рекомендації за результатами. Протягом адаптаційного періоду у закладі проводиться 2 психолого-педагогічні консил
...
Читати далі »