11:58 На місці кожного | |
Насильство у школі – буденна реальність для багатьох людей в усьому світі. Переслідування, знущання, погрози онлайн, образи – все це негативно впливає на школяра та його успіхи в навчанні. Що стоїть за насильством у школах і що можна зробити, аби зупинити його, учні 5-х класів дізналися на заняттях з елементами тренінгу, які провели працівники соціально-психологічної служби школи. Соціальний педагог та практичний психолог навчали учнів навичкам рівноправного спілкування з однолітками, вчили розпізнавати ознаки дружнього й недружнього спілкування, розвивали навички співчутливого ставлення до однокласників у різних життєвих ситуаціях, які мають ознаки булінгу. Найбільше учням сподобалася вправа «Ярлики». Всі активно взаємодіяли, входили в ролі, пізніше обговорили свої відчуття та переживання разом із соціальним педагогом Чипенко Л.Ю. Учні дійшли висновку, що в ситуаціях, де мають місце образи та цькування може усвідомити емоційні стани свої та інших у одній і тій же ситуації. У кінці заняття учні вибрали записані ними емоції, які їм найбільше сподобалися, розфарбували їх у різні кольори та прикрасили малюнками. Потім зробити спільну веселку емоцій. опинитися кожен і відчувати неприємні переживання. Практичний психолог запропонувала гру «Як би ви почувалися, коли…».У ході вправи учні записували свої емоції, відчуття та переживання на запропоновані ситуації. Емоційний фон у класі був майже однорідним на запропоновані ситуації. У кінці учні зробили висновок про те, що всі відчувають схожі емоційні стани на конкретні події. Запропоновані вправи усвідомити емоційні стани свої та інших у одній і тій же ситуації. У кінці заняття учні вибрали записані ними емоції, які їм найбільше сподобалися, розфарбували їх у різні кольори та прикрасили малюнками. Потім зробити спільну веселку емоцій. | |
|
Всього коментарів: 0 | |