Цей день було встановлено 18 грудня 2007 року Генеральною Асамблеєю ООН. Діагностувати ризик розвитку аутизму можна вже в 1,5 річному віці дитини за допомогою спеціального скринінгового тесту. !Приєнуйтеся до нашого онлайн флешмобу "Я ПІДТРИМУЮ ТЕБЕ СВОЇМ серцем"
Одним рухом ви продемонструєте свою підтримку дітям та їх сім'ям ... Читати далі » |
!!ЗАПРОШУЮ до мого онлайн корекційного класу батьків та учнів з особливими освітніми потребами,які отримують освіту за індивідуальною чи інклюзивною формою навчання. Ввійти до онлайн класу ви зможете за цим посиланням ... Читати далі » |
!!Увага‼️ Онлайн підтримка. Відтепер ви зможете отримати психологічну допомогу дистанційно. Практичний психолог надає безкоштовну психологічну допомогу в режимі фріланс з 9.00 до 16.00. щодня, крім вихідних. Хто може звертатися?
Що включає в себе психологічна допомога?
Зв'язатися з психологом ви можете, заповниши подану Googleформу
|
Вітаємо призерів районного етапу Всеукраїнського фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоровий спосіб життя".Так тримати. Молодці учасники команди "Діти Z"!
Відео виступу команди на нашій сторінці у Фейсбук https://www.facebook.com/nvkgogolya/videos/212855646736632/ Практичний психолог Рокотянська І.О |
Початок карантину не став перешкодою для роботи асистентів вчителів інклюзивних класів. Традиційна інтервізійна зустріч відбулася з дотриманням усіх правил карантину. Асистенти вчителів тапактичний психолог обговорювали подальшії дії у своїй роботі, визначили статегії взаємодії з вчителями та батьками дітей з ООП, узгодили план роботи на час карантину, визначили пріоритетні напрямки роботи. Практичний психолог Рокотянська І.О $IMAGE2$ |
Традиційна година психолога для учнів 7-б класу пройшла у форматі перегляду та обговорення відео "ВІЛ/СНІД". Цікава анімація розкриває сутність будови та дії вірусу на організм людини, а ще у ній висвітлено шляхи передачі вірусу та способи зараження. Щоб перевірити, на скільки учні запам'ятали інфомацію, я запропонувала їм гру "Володар кілець". Учні успішно склали всі кола. Практичний психолог Рокотянська І.О |
На заняттях з елементами тренінгу активно працювали учні 5 і 6 класів. На цьому занятті ми разом формували позитивну соціальну стигматизацію у взаємодії з дітьми з ООП, коли виконували різноманітні інтерактивні вправи "Глечик емоцій", "Портрет учня з ООП", "Бар'єри у спілкуванні з дитиною з ООП", "Нове призначення", переглядали та обговорювали мультик "Соловейко з одним крилом". Учні висловлювали власні думки, ділилися враженнями та рефлексували. По закінченню заняття кожен зробив для себе висновок про те, що учні з ООП такі самі діти, і потребують поваги з боку оточення. Наголошували на тому, що кожен із нас особливий, і заслуговує на доброзичливе ставлення. Практичний психолог Рокотянська І.О |
Спільно з учнями 6-Б класу реалізовували антибулінгову програму. Учні виконували різні вправи з програми "Несмійся з мене". Поділиилися на команди та намалювали дерево "Поняття булінгу". Обрані спікери презентували спільну роботу, визнчили причини, види та наслідки булінгу. Кожен учень склав свій перелік осіб, до яких можна звернутися в ситуації булінгу. Учні були активними тому час промайнув швидко. Діти не лише отримли нову інформацію, а й провели час з користю та радісно. Практичний психолог Рокотянська І.О
|
Година психолога для учнів 8-х класів пройшла у форматі гри. Учні не лише грали, а й отримали багато цікавої та корисної інформації про різні країни. Перед початком гри присутні отримали інформацію про ознаки торгівлі людьми, наслідки, відповідальність та список суб'єктів, до яких можна звернутися у випадку торгівлі людьми. у ході гри "галопом по Європам" учасники наповнювали свої валізи необхідними документами, які необхідні для виїзду за кордон. Так, визначили перелік документів. Грати не лише цікаво та корисно наші учні уже звикли. Адже у арсеналі психолога є різні просвітницько-профілактичні настільні ігри. Практичний психолог Рокотянська І.О |
У лютому 2020 року відбувся районний семінар-практикум для практичних психологів і соціальних педагогів на тему: «Розвиток стресостійкості та навичок саморегуляції учасників освітнього процесу». Робота була організована у формі майстер-класів. Кожен учасник зі свого досвіду представляв прийоми зниження тривожності, зняття напруги, навички саморегуляції, які можна використовувати з учасниками освітнього процесу.Практичні психологи і соціальні педагоги опанували метод інтуїтивно-метафоричного правопівкульного малювання, який можна використовувати з дітьми. Практичний психолог Рокотянська І.О |